Державна служба зайнятості - молоді
|
|
Для кожної людини вибір професії має важливе значення.
|
Якщо Ви вдало вирішите для себе цю проблему, то можете в подальшому розраховувати
на здійснення багатьох Ваших надій і сподівань.
Пам’ятайте, що вибір професії здійснюється на підставі особистих інтересів і можливостей
з обов’язковим урахуванням реальної ситуації на ринку праці.
|
Скористайтесь такими порадами:
|
намагайтесь отримати якнайбільше інформації про світ професій і визначіть,
яка саме з них Вам до душі;
поцікавтесь, яким попитом користується на ринку праці обрана Вами професія;
спробуйте скласти об’єктивне уявлення про самого себе (Ваші професійні інтереси,
нахили, здібності);
уважно ознайомтесь з кваліфікаційною характеристикою професії, умовами праці
за нею та вимогами щодо стану здоров’я робітника даної професії;
для прийняття остаточного рішення щодо конкретної професії доцільно зустрітись
з профконсультантом та вислухати його поради;
зберіть необхідну інформацію про навчальні заклади, на базі яких здійснюється
професійна підготовка за обраною професією, умови вступу до них,
терміни та умови навчання.
|
Якщо у Вас виникають певні труднощі у пошуках необхідної інформації про професії:
|
знайдіть можливість зустрітись з особою, яка працює за професією,
що Вас приваблює, і отримати відповіді на Ваші питання;
ознайомтесь з літературою, що містить необхідну інформацію щодо професій;
скористайтесь інформаційно-довідковими послугами центру зайнятості.
Під час визначення інтересів, здібностей, відповідності особистих можливостей вимогам
професії та прийняття особистого рішення практично неможливо обійтись без допомоги
психологів-профконсультантів, які працюють у центрах зайнятості.
Вони порадять Вам, як уникнути типових помилок, що виникають під час вибору професії,
допоможуть визначитись у сфері трудової діяльності, дадуть поради щодо можливих
шляхів професійного навчання.
|
Скористайтесь цією нагодою!
Якщо Ви звернулися до державної служби зайнятості, то маєте право на безкоштовну
консультацію з професійної орієнтації.
|
|